Портфоліо


                           Гусарова Любов Василівна      

учитель української мови та літератури вищої категорії, класний керівник 8 класу  Дерезуватської гімназії  Іларіонівської селищної ради Дніпропетровської області.

Моя тема: "Поєднання традиційних та інноваційних методів і прийомів навчання на уроках української мови та літератури як засіб розвитку самоефективної особистості школяра".

Життєве кредо: Твори добро на всій землі...

Професійне кредо:

Щоб любові вогонь не згас,

Щоб віддати дітям серце і душу, 

Я щоранку заходжу в клас:

- Я - учитель, я вчитись мушу!

Життя у нас — це школа й дім

Життя у нас — це школа й дім.
Учитель крутиться між цим.
Як білка в колесі біжить
І не спиняється й на мить.
Але не меншає проблем,
Ані вночі, ні ясним днем.
Проблеми школи — в дім біжать
І хочуть місце там зайнять.
А час, як той пісок спливає...
Що буде далі? Хто вгадає?
                                      Надія Красоткіна
              *** 

 Життя проходить в школі, між дітей.
Здається й зовсім небагато.
Мільйон питань! Мільйон ідей!
І кожен день у школі — свято!
Хто тут не жив, не працював,
Того не зможе зрозуміти.
І хто ночей не досипав,
Із-за проблем, що мають діти…
А ти учитель і творець,
Наставник ти і виконавець.
Людина просто, на кінець,
В своїй професії — всезнавець!
Тут все життя твоє іде
Із добрим словом і душею.
У школі всякого було,
Та серцем ти зрослася з нею.
Для тебе школа — рідний дім,
Тут помисли твої і мрії.
І слава, й сонце є у нім,
Та щирі помисли, й надії.
Тут зустрічі і світлі дні,
Наради творчі й семінари.
Урок, походи і пісні,
І злети, й доленьки удари.
Так, в школі хто не працював,
Й не падав часом від утоми,
Той щастя повного не знав,
І радість тому не відома.
А тут твоє життя іде,
І лине пісня лебедина.
Хоч всякого в житті було,
Та ти — Учитель,
 ти — Людина!Учителю, живи сто літ й неси знання  білий світ! 



Атестація — справа серйозна,
Бо ж повинен усім довести,
Що не втратив ні фаху, ні даху
Й на плаву ще знаходишся ти.
Інновації, різні новації,
«Гронування» і «штурм мозковий».
Та чого лише ми не придумуєм,
Щоб урок всім здавався новий.
Ця підгрупа проекти видумує,
Інша — швидко склада діалог.
Там — «історики», там он — «дослідники»,
Той в комп'ютері «шарить», як Бог.
Розіпнем їм екран — «мультимедіа»,
Спроектуєм картину, портрет. —
Чи впізнали ви, дітки, людину цю? —
Так, це дуже відомий поет.
І беруть інтерв’ю, і спілкуються,
Грають діти у «гру рольову»,
Уявляють себе журналістами,
А в портреті — людину живу.
Розвиваємо комунікабельність,
Так по-новому світ пізнаєм,
Щоб в дорослім житті не губилися,
Все, що можемо, їм віддаєм.
Застосуємо все, постараємось,
Обговоримо теє і це,
Перевдягнемось, перевтілимось,
Макіяж нанесем на лице.
В тому класі у казку зануримось,
В цьому — разом пірнем в океан,
Пошукаємо перли істини,
Заодно розженемо дурман.
Технології інноваційні ці
Застосовую також і я,
Щоб успішно пройти атестацію
І не втратити добре ім’я.
Та найбільш до душі мені інше:
Коли мовлять дитячі серця.
Хай вуста помовчать в такі миті
Й душ єднанню не буде кінця.
Люблю, щоб горіли очі дитячі,
Щоб часом на віях бриніла сльоза,
Щоб вирували чуття гарячі,
Коли є кому і про що розказать.
Люблю, щоб урок по дзвінку не кінчався,
 А плавно вливався в дитяче життя,
 Щоб хтось відтепер і навік закохався,
А хтось розібрався в своїх почуттях.
Люблю, щоб у хлопців крила зростали,
Дівчата шляхетні й тендітні росли,
Уроки мої щоб подією стали,
Щоб чистими помисли й душі були.
В жорстокому світі, де мало відради,
Усім необхідна і ласка, й тепло,
Тому я стараюся так працювати,
 Щоб учням моїм легше жити було.
Так от, — атестація справа важлива,
Тому, щоб підвищити тонус,
Поїду в район та пройду тестування,
Мо’й справді отримаю бонус! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

САМООЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

КАРТКА САМООЦІНЮВАННЯ   САМООЦІНЮВАННЯ НА УРОЦІ СЬОГОДНІ НА УРОЦІ